Vzpomínáte si na celodenní event BARTH Day v květnu roku 2017, na který se i přes velmi nepříznivé počasí dostavily 4 000 návštěvníků?

Takový úspěch jsme nechtěli jen zopakovat, ale chtěli jsme ho znásobit. Tak vznikla myšlenka BARTH Day, naplánovaná na den 11. 11. 2017. Proti nepříznivému počasí jsme se pojistili místem konání – pro akci jsme si zajistili pardubický zimní stadionVstup zdarma na celou akci jsme samozřejmě ponechali.

Jak jsme event plánovali

Plánem bylo, aby se nikdo nenudil, aby si zde našli zábavu dospělí, ale i ti nejmenší
Sestavili jsme tedy program na celý den, který se skládal ze dvou částí.

  1. Denní program:
    • autosalon, motosalon – návštěvníci si mohli prohlédnou exkluzivní vozidla, mezi kterými byly např. Peugeot 3008 DKR, BMW i8 nebo Audi RS5,
    • testovací jízdy – byla zde možnost vyzkoušet si na vlastní kůži vozy Tesla X90 D, Volkswagen Arteon nebo třeba ŠKODA Kodiaq,
    • závodní dráha Yamaha – trať pro čtyřkolky na parkovišti,
    • výstava caravanů – možnost prohlédnout a vyzkoušet si luxusní karavany Bürstner,
    • technika BARTH Racing týmu a Rallye Dakar 2018 – vystavena byla vozidla, která užívá dakarský tým BARTH Racing,
    • autogramiáda HC Dynamo a BARTH Racing týmu,
    • trenažér F1 – pozornost těch nejmenších zaujal simulátor závodních aut, ve kterém se každý cítil jako na skutečném okruhu,
    • dražba oblečení z Dakaru – dražila se kombinéza závodníka Rudy Lhotského, celá výhra putovala na účet Dětského domova Pardubice,
    • soutěž o Volkswagen Golf – připravena byla jednoduchá soutěž o nový model tohoto vozidla.
  2. Večerní program:
    • laser show – show s lasery, která každému zatajila dech,
    • předání výhry soutěže o Volkswagen Golf,
    • Dakar show – prezentace kompletního týmu pro Rallye Dakar 2018,
    • koncert skupiny Mandrage – na závěr jsme pozvali tuto známou a oblíbenou kapelu, aby byl den krásně zakončen.

Celá akce byla samozřejmě vyzdobena POS materiály skupiny BARTH, připravili jsme i spoustu letákůplakátůbillboardů, city-light vitrín, reklamu v rádiu, online reklamu (PPC a reklamu na Facebooku) a spoustu dalších propagačních kanálů, které jsme kompletně realizovali. Samozřejmostí je i web BARTH Day, kde jsme propagovali program akce a který jsme denně zásobili novinkami a čerstvými zprávami.

Na akci dorazilo přes den okolo 7 000 návštěvníků

Naše snaha byla oceněna jak spokojenými reakcemi návštěvníků, tak i jejich počtem – akci navštívilo 7 000 lidí! Na Facebooku jsme po akci dostali desítky kladných recenzí a na všechny návštěvníky se opět těšíme někdy v budoucnosti.